Papucumun Big Boss’u

Sadece makyaj, temizlik değil hayatın hayatımın içinden her şeyi elimden geldikçe yazmaya paylaşmaya çalışıyorum. Bugün aslında daha da hayatın içinden bir durumu paylaşmak istedim; İş hayatındaki en büyük dert olan patronlar. 2009 yılından beri çalışıyorum ve etrafım kendim gibi çalışan arkadaşlarımla dolu. Gerek kendi gördüğüm gerek arkadaşlarımın yaşadığı gerçek patron hikayeleri doldu taştı bizde. Bugün…

Yaş 33…. Yolun tam olarak neresindeyim ki şimdi?

19 Ekimde 32 yaşı geride bıraktım. Evet 30 larda bir gün bitecek ama ben bu yaşları çok sevdim!! Kendimi daha olgun,mantıklı,alımlı,güzel,cesaretli hissediyorum. 20 li yaşların o saçma çocuksuluğu kalktı üstümden. Daha ben oldum sanki. Dünyayı daha iyi anlamaya başladım, her şeyin kıymetini daha iyi bilir oldum. Zamanımı daha iyi kullanmanın önemli olduğunu fark ettim ve…

İşte Şimdi Geldi Sonbahar

Bence sonbahar daha yeni geldi. Eylül yaz havasında geçti çünkü. Yaş ilerledikçe midir nedir bilinmez git gide favori mevsimlerim sonbahar ve kış olmaya başladı. 5 yıl Kıbrıs gibi bir ülkede yaşayan ben şu Ankara’nın yazında gerçekten mahvoluyorum. Tansiyonum falan kaldırmıyor artık sonbaharı. Tabii bu arada sonbahar bana kıyak geçmiyor ve geldiği gibi gribini tokat gibi…

EV DÜZENİ 1

Bir kadın  olarak ne kadar çok işimiz var değil mi? Çalış, işe git, ev düzenini oluştur ve koru, çocuk yap, eşle ilgilen, aileyle ilgilen, e birde sosyal hayat… Saymakla bitmiyor işimiz. Bende sadece çocuk kısmı yok birde evli değilim. Ama kadınsanız ve bir evi geçindiriyorsanız evli olmanıza gerek yok. Bu saydığım tüm işlere maruz kalıyorsunuz…

YAPTIM, OLDU !!

Hatırlarsanız bir önceki yazımda kendimce bir akım başlatmıştım. Değişimleri 13 Ağustosta yazarım demiştim ama henüz vakit bulabildim. Karar verdiğim değiştirmeye çalıştığım birkaç şey vardı hayatımda. Görüntüm ve işim. Uzun zamandır sektör değişimi istiyordum. Olduğum sektörden mutlu değildim. Mutlu olmadığım bir sektörde iş değiştirmenin bir anlamı yok, sonuçta nereye gitsen aynı tarz insanlar ve aynı iş….

YAPABİLİRİM !!

Uzun zamandır kendimden çok sıkılmış bir halde dolanıyorum. Saçımımı değiştirsem, kaşımımı değiştirsem, kıyafetmi alsam ne yapsam diye hem kendimi hem etrafımdakileri ki özellikle kuaförümü 😄 darlıyorum.Kara saça, kara kaşa kahve göze tutturdum sarı yapıcam diye düşünün saçmalığımı 😌. Sarıyıda hiç sevmem, kara kaşına sarı saçla dolaşan kızlarada söylediğimi bırakmam, dengesizim 😌.  Ne yapsam ne yapsam…

Sosyal Medya=Mutsuzluk mu?

Sosyal medyadan önceki hayatımızı hatırlamaya çalışıyorum. Ne tuhaf…hatırlayamıyorum. Ama hatırladığım kadarıyla bu kadar mutsuz değildik sanırım. Sahip olamadığımız gücümüzün yetmediği şeyler bukadar gözümüze sokulmuyordu. Sahip olamadıklarımız bizi bukadar üzmüyordu belkide. Çünkü görmüyorduk kimin ne giydiğini ne yediğini nereye gittiğini. Görmediğimiz, kimin ne yaptığını bilmediğimiz içinde bu kadar tepkili değildik bizim yapamadığımzı yapan insanlara.  Bunları paylaşmak…

Peki ya işimi sevmiyorsam ? 

“​Sevdiğin işi yaparsan, hayatın boyunca çalışmazsın” duyduğum en güzel söz. Aslında sorun şurda ki günümüz Türkiyesinde bunu yaşayan tahminimce %3 kadar insandır. Bunun en baş sebebi çocukluktan gelen hatalar olduğunu düşünüyorum. Ailelerin çocuk üzerinden yarışı, çocuk üniversitede istemediği bir bölümü bitirene kadar devam ediyor. Çoğu insan bakmıyor çocuğu ne ile mutlu, neye yatkınlığı var? Bu…

Bahar Temizliği

Bahar geldi diyoruz ama havalara bakılırsa kıştan çıkamadık daha. arada sırada yuzunu göstersede guneş, balkonlara ekmiş olsakta çiçeklerimizi, mevsimlikler çıksada valizlerinden tabiat dalga geçiyor gibi sanki bizimle. Özledik ya gün ışığını bir gösterip bir kaçırıyor yüzünü. Olsun bizim biyolojik saatimiz baharın geldiğini hemen anlıyor ve ona göre kıpırdanmalar başlıyor zaten istesekte istemesekte. Aradan kocaman 1…

Ofis Motivasyonu

Hepimizin en zorlandığı şey değil mi işte motivasyonu yüksek tutmak, eğitimsiz, aşağılık kompleksi olan, özel hayatının sorunlarını işe yansıtan, patronun yakını olmak dışında hiç bir vasfı olmayan, dengesiz, seviyesiz insanlarla uğraşmak (biz bu insanlara diyoruz). Bu saydıklarımdan en az bir tanesi muhakkak vardır iş yerinizde. Eksik bile saymışımdır o kadar çok ki kötü insan çeşidi. Sizi…

Tehlikenin Farkında mısınız?

Bu aralar yine bir değişimin içine çekildim, tuhaf durumlar yaşadım ve başıma işler açtım. Kısacası “taşındım”. Yaşadığım her olayda beni şaşırtacak, insanlar hakkında öğrenecek, iyiliğin cidden hiç bir işe yaramadığını görecek bir şey muhakkak oluyor. Bu olayda da cidden yine “vay anasını” dediğim ne varsa yaşadım. Bunlara daha sonra değineceğim. Şuan hala evde internet bağlı…

Yeni Yıl Tasarruf Planlarım…

Bu yıl için  yapılacaklar listemin ilk başına “tasarruf” maddesini koydum. Bu sefer uygulayacağım kesinlikle zaten başka şansımda yok 🙂 Kıyafetten, makyaj malzemesine, mutfağa kadar bir tasarruf planı çıkardım kendimce. Bu listemi paylaşacağım sizinle belki faydam olur. Kıyafet, çanta,makyaj malzemesi,ayakkabıdan başlayalım. İlk madde kıyafet dolabımızı baştan aşağı döküp tekrar düzenlemek. Yazlık kışlık ayırma zamanında zaten kullanmadıklarımı…