Biten Bir Yılın Ardından….

Evet koskoca bir yıl daha bitti. Ülkemiz için felaket bir yıldı. Yaşanan tüm olumsuzluklar tek tek her bir bireyi maddi manevi etkiledi. Umarım yeni yıl ülkemize uğur getirir.

Geçtiğimiz yılın bize kattıklarının ardından bakmak, yeni bir yıla heyecanla başlamak ve kendimize bazı hedefler koymak… İnsanın kendisiyle hesaplaşması oluyor aslında yılın bu son günleri. Yaptığım saçmalıkları düşünüp gözlerimi sıkı sıkı yumup “ne kadar malım yaa” dediğim  günler 🙂 Yaşadığım güzel anları düşünürken yüzümün birden aydınlanması, yaşadığım kötü günleri düşünürken kalbimin biraz burulması… Acısıyla tatlısıyla geçiyor koca bir sene.

Peki biz neler yaşadık 2016 da ? Listeler yapmaya başladık mı?  Benim için çok tuhaf bir yıldı. Üzerimde olan bir çok yükten kurtuldum ben bu yıl. Nefret ettiğim işten ayrıldım. Gezdim, tatil yaptım, yeni bir iş buldum, evimde ertelediğim bazı değişiklikler yaptım, ilişkimde çok büyük sorunlar çıktı ki ilişkim için iğrenç bir yıldı bu yıl ama sonu iyi oldu, ikinci üniversiteye kayıt oldum, İngilizce dersleri almaya başladım (şuan  ara vermiş olsam da), bir çok sertifika aldım, çok güzel bir sürpriz doğum günü partisi yaşadım, biraz daha anlayışlı olmaya çalıştım, olaylara bir çok pencereden bakmaya çalıştım, ve bir yıl daha yaşlandım…  Listemde olup ta yapamadığım bir kaç şey var; spor, yurt dışı tatili. Mart ayında spora kesin başlayacağım bak kesin 🙂 Yurt dışı tatilini de bu yaz düşünüyorum ciddi ciddi. Henüz yeni yıl listemi tasarlamadım kafamda ama bu iki madde en üst sırada olacak :).

Yılbaşı büyüsü diye bir şey varsa ben bunu kesinlikle yaşıyorum. Yılbaşı ağacımı kurup o ışıltılı halini izliyorum her sene ( evet yılbaşı kutlaması değil ama ağacı yabancılara has bir durum ancak görsel açıdan bence bir büyüsü var ve ben bunu çok seviyorum, ağaç süsledim diye dinimi değiştirmiyorum sonuçta). Evde minik dokunuşlar yapıyorum yaldızlı bir şekilde. Bu kadar küçük şeyler bile beni mutlu ediyor.

kitaptan-yilbasi-agaci-kitaplikkedisi
benim ağacım değil ama aslında benden beklenebilecek bir ağaç değil mi 🙂

Biz uzun zamandır yılbaşı programı yapmayan taraftayız. Öncelikle yılbaşında normal gittiğiniz yerlere 2 katı fiyat ödeyerek gidiyorsunuz ve maalesef yılbaşı kutlayacağım diye kendinden geçen onlarca insan beni çok rahatsız ediyor. Evde içeceklerimizi alıp orta sehpaya yiyeceklerimizi doldurup evde takılıyoruz, tavsiye ederim. Hemde elbise, makyaj derdiniz olmuyor her yılbaşına pijamayla giriyorum yemin ederim 🙂

Yeni yıl bol huzur getirsin ve tüm istekleriniz gerçek olsun…

Hepinize muhteşem bir yıl diliyorum….

2013-yilbasi-duvar-kagitlari-005

Bir Cevap Yazın

