Tehlikenin Farkında mısınız?

Bu aralar yine bir değişimin içine çekildim, tuhaf durumlar yaşadım ve başıma işler açtım. Kısacası “taşındım”. Yaşadığım her olayda beni şaşırtacak, insanlar hakkında öğrenecek, iyiliğin cidden hiç bir işe yaramadığını görecek bir şey muhakkak oluyor. Bu olayda da cidden yine “vay anasını” dediğim ne varsa yaşadım. Bunlara daha sonra değineceğim. Şuan hala evde internet bağlı değil ve ben blog yazılarıma ve oynadığım bazı oyunlara 🙂 bir süre uzak kaldım. Ama baya konu biriktirdim kendimce. Onları  yavaş yavaş artık sizinle paylaşacağım. Kitaplar ve filmlerde devam edecek.

Bu aralar dikkatimi çeken bir durum var. Kimi görsem yurdum insanının “eli ayağı kalkmıyor, duygu yoğunluğu uçlarda, keyifsiz ve bunalmış” durumda. Aslında bu saydıklarım Türkiye de yaşıyorsan genel insan hali ama bu aralar yine baya bir duygu gelgitleri ve bıkkınlık hakim.  Yani olumluluğuyla, güler yüzlülüğüyle nam salmış insanlar bile bu aralar anlayamadıkları bu ruh halinin içindeler, perişanlar.  Önümüzdeki günlerde güneş tutulması olacakmış ve üzerimizdeki bu ruh hali bundanmış. Birde malum bahara giriş durumları var ki “bahar depresyonu” denilen bir şey var sonuçta. Dedim umarım bu gelip geçici olay yüzünden böyledir yoksa cidden bu halimi ben bile çekemicem. İşe gitmek istemiyorum ( tamam her sabah istemeyiz bunu sonuçta ama bu sefer vallahi farklı), sevdiğim şeyleri yapmak istemiyorum, bıkkınlık hat safhada, minik serçe parmağımı bile kaldırmak gelmiyor içimden ( koca evi taşıdı!). Sinirlenmelerim, alınganlıklarım uçmuş durumda.

Bu süreyi nasıl hasarsız atlatırız bilemiyorum ama verdiğimiz tepkilere, alınganlıklara, kaygılara özellikle dikkat etmekte fayda var. Çevremizdekileri kırmadan, işten atılmadan şu süreyi geçebildik geçebildik yoksa halimiz duman.

Bir Cevap Yazın

